Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Δήλωση


Ναι, είμαι οργισμένος

Ναι, δηλώνω οργισμένος με την προσπάθεια των βουλευτών μελών της Κοινοβουλευτικής Ομάδας ΑΚΕΛ – Αριστερά Νέες Δυνάμεις, να σαμποτάρουν τη λειτουργία της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Ελέγχου και Παρακολουθήσεως Δαπανών και Προϋπολογισμού.

Έχω βαρεθεί σε κάθε συνεδρίαση οι βουλευτές του ΑΚΕΛ να εγείρουν δήθεν θέματα διαδικασίας, να ταλαιπωρούν μέλη της επιτροπής και καλεσμένους και να μας οδηγούν όλους σε απόγνωση. Σχετική ήταν και η οργισμένη αντίδραση του Γενικού Εισαγγελέα κ. Πέτρου Κληρίδη όταν στην ίδια χθεσινή συνεδρίαση (στο επόμενο θέμα), οι ίδιοι βουλευτές του ΑΚΕΛ, έθεσαν (παράτυπα) θέμα δεοντολογίας για τον Πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Ελέγχου, κ. Γιώργο Γεωργίου.

Ο κ. Γεωργίου μπορεί να έχει περισσότερη υπομονή από εμένα, αλλά εγώ δεν αντέχω άλλο να ταλαιπωρούμαι κάθε Τρίτη από τις συνεχείς προβολές «μη θεμάτων» και προδιαδικαστικών ενστάσεων. Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε να βραχυκυκλώσουν τη λειτουργία της Επιτροπής αυτοί που (κακώς) νομίζουν ότι με τη λειτουργία της πλήττεται η εικόνα της Κυβέρνησης.

Επίσης δεν μπορώ να αποδεχθώ τις απειλές του οποιουδήποτε βουλευτή, ούτε την προσπάθειά του να με φιμώσει. Και άλλοι προσπάθησαν πολλές φορές και δεν τα κατάφεραν. Έχω το καθήκον και την υποχρέωση – εφόσον μου το επιτρέπει η υγεία μου – να παρουσιάζω στη Βουλή των Αντιπροσώπων τις θέσεις των Οικολόγων μέχρι το τέλος της θητείας μου (2016).

Είναι όμως και υποχρέωση των υπόλοιπων βουλευτών και των κομμάτων να αντισταθούν στην προσπάθεια αδρανοποίησης της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Ελέγχου. Το θέμα είναι πολύ σοβαρό, και πολύ πέραν ενός «θερμού επεισοδίου».
 
Κοινοποίηση: κ. Γιαννάκη Ομήρου, Πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων
κ. Γεώργιο Γεωργίου, Πρόεδρο Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Ελέγχου και Παρακολουθήσεως Δαπανών και Προϋπολογισμού

Δεν υπάρχουν σχόλια: